Klänningstider!


Sommar och sol, sommar och sol...
Här i butiken har vi det i alla fall svalt men i köket blir det varmt där det bakas...

Jag måste visa denna snygga klänning som också packats upp!

Klänningar är verkligen bästa sommarplagget om du frågar mig.😊


Idag har vi fått leverans av jordgubbar två gånger (!), det brukar inte vara två gånger om dagen...så funkar inte leveranserna 😇 men idag fick vi det som tur är och vi har just nu den godaste gubben av dem alla...nämligen Malwina...oh my...de är underbara!

Nu ska jag jobba på!

Välkommen till oss i butiken!
😍

Subscribe to receive free email updates: