Har ni semesterstängt?


Har ni semesterstängt?

Nej det har vi inte!😃

Vi kör på hela sommaren!
(ja man vet ju aldrig om nåt händer så klart men vi har ordinarie öppet det är planen!😊)

Idag fick vi en tidig leverans av snittblommor.
Jag var tvungen att fota dessa härliga solrosor!
🌻🌻🌻🌻🌻
För nu är solrosornas tid här!


Vad händer annars då?
Jo jag bakar vidare här i butiken inför Knäreds dagen...
Binder buketter och fixar om i butiken och tar fram nya skatter till antiken för igår kväll köptes det hem en massa fina nya gamla saker som ska tvättas och prismärkas...


Ha en fin onsdag!
💛

Subscribe to receive free email updates: